Szybka naprawa laptopa

 

Laptopy od HP były jednymi z lepszych urządzeń w dość przystępnym przedziale cenowym, dlatego zostały one przez nas wybrane jako podstawowe narzędzie pracy dla kierowników regionalnych i dowódców ochrony na obiektach. Jednak z racji iż przechowywano na nich dość ważne dane, często dotyczące prowadzonych postępowań i wydarzeń mających miejsce na obiektach, musiały być one ciągle w dobrym stanie, a jakakolwiek awaria usuwana natychmiast.

Autoryzowany serwis laptopów od HP

serwis laptopów HPDo tej pory wszyscy użytkownicy laptopów firmowych mieli możliwość samodzielnego oddania sprzętu do serwisu, jednak po kilku skargach na nierzetelne serwisy komputerowe i problemy ze sprzętem po naprawie, zdecydowaliśmy się wziąć sprawy we własne ręce. Najlepszą opcją było znalezienie autoryzowanego serwisanta producenta, gdyż wtedy można było mieć pewność iż sprzęt zostanie naprawiony wedle specyfikacji fabrycznych i z zastosowaniem oryginalnych części. Znaleźliśmy więc serwis laptopów HP posiadający status autoryzowanego punktu gwarancyjnego, prowadzącego również naprawę sprzętu pogwarancyjnego i uszkodzonego. Jako że ilość sprzętu przeznaczonego do naprawy była zdecydowanie duża, spodziewaliśmy się dość wysokich kosztów i długiego czasu oczekiwania na realizację, choć okazało się że sprzęt został bardzo szybko naprawiony. Serwis bowiem nie stosował półśrodków, wymieniając uszkodzone podzespoły zamiast prób ich naprawienia, a w przypadku największych uszkodzeń, sprzęt był wymieniany na nowy po bardzo atrakcyjnych cenach. Serwis zajmował się każdym rodzajem uszkodzeń, zarówno mechanicznych, fabrycznych, jak i błędów oprogramowania, więc mogliśmy oddać każdy wadliwie działający komputer do naprawy, niezależnie od natury usterki.

Szybka obsługa umożliwiała również zminimalizowanie zaburzeń w normalnej pracy, zwłaszcza u kadry regionalnej, gdzie laptopy były niezbędnym narzędziem w trakcie pracy. Naprawy mogły być wykonywane również w siedzibie firmy, jeśli zachodziła taka potrzeba a sprzęt potrzebny był natychmiast. Taka możliwość oznaczała szybką naprawę pojedynczych komputerów bez konieczności zawożenia ich bezpośrednio do serwisu. Czas realizacji również był bardzo niewielki, gdyż serwisanci pojawiali się w siedzibie firmy już na drugi dzień po zgłoszeniu.