Powerbank jako upominek dla klienta

Wielokrotnie spotkałam się z upominkami od firm, które te oferują w celu zwrócenia uwagi na swoją ofertę. Kubki, długopisy i tym podobne gadżety zna już chyba każdy. W ostatnim czasie miałam okazję zwrócić uwagę na rozwój dbałości o detale i reklamę. Okazuje się, że wizytówki, ulotki i banery są już oklepanym reklamowym pomysłem i ich natłok powoduje, że klient po prostu przestaje zwracać na nie uwagę. Nowym poziomem gadżetów reklamowych są powerbanki i pendrive. 

Logowane powerbanki i pendrive’y to nowe ulotki dla firm

powerbank z logoWydawałoby się, że są to kosztowne rozwiązania i mogą sobie pozwolić na nie tylko duże, wysokobudżetowe firmy. Nic bardziej mylnego. Zakupiony pojedynczy powerbank z logo to faktycznie spory koszt, ale cena jednej sztuki przy zakupie ilości hurtowej nie jest ogromnym wydatkiem. Tym bardziej tyczy się to pendrive’ów, które obecnie są dość tanie nawet przy zakupie jednej sztuki. W celu obniżenia kosztów można wykorzystać sklepy internetowe, posiadają one wiele kształtów, wzorów i możliwości grawerów, a do tego cena jest dużo niższa niż w sklepach stacjonarnych. W ostatnim czasie miałam okazję skorzystać z oferty firmy, która w ramach reklamy wykorzystała właśnie to rozwiązanie. Nie ukrywam, że przyciągnęło to moją uwagę, głównie dlatego, że dodatkowa bateria do telefonu to duży plus, jeśli pracuje się w ruchu i nie zawsze jest szansa na podłączenie komórki do kontaktu. Co ważne, gadżet ten był w neutralnym kolorze i jak na powerbank z logo wcale nie odstraszał nadmiarem treści i symboli reklamujących sklep. Jako klientka doceniłam tę formę dbałości o klienta i z pewnością w razie potrzeby, skorzystam z ich oferty ponownie, zwłaszcza, że upominek, który otrzymałam jest dobrej jakości i służy mi do dzisiaj. Zawsze mam go przy sobie i chętnie wykorzystuję, a firma przypomina mi o sobie za każdym razem, kiedy ładuję telefon.

Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na zróżnicowane formy reklamy i coraz częściej sięgają po nietypowe rozwiązania. Powerbanki są przedmiotem przydatnym, takim który nie wyląduje w śmietniku – tak jak ulotka, ani nie będzie leżał na dnie torebki lub szuflady, jak to bywa w przypadku logowanych długopisów i ołówków. Jest to gadżet cechujący się jakością i dbałością, co poprawia opinię klienta na temat firmy i zachęca do powrotu. 

Dodaj komentarz