Cukierki z logiem dla firm

Jestem właścicielką dużej kwiaciarni, bycie florystką nie jest jednak jedynie moim zawodem, ale również prawdziwą pasją. Z tego też powodu bardzo często organizuję różnego rodzaju kursy florystyczne, które cieszą się sporą popularnością. Systematycznie goszczę również na ogólnopolskich targach kwiatowych oraz biorę udział w wielu konkursach. Zawodowy sukces, który odniosłam zapewnił mi wielu stałych klientów, jednak za pomocą różnych sposobów nieustannie walczę również o pozyskanie nowych klientów. Bardzo efektownym sposobem reklamy okazały się znakowane łakocie, które posiadają logo mojej kwiaciarni. 

Cukierek z logiem – idealna promocja 

cukierki z logo dla firmyNa pomysł zakupu tych atrakcyjnych produktów reklamowych wpadł mój mąż, który zaobserwował ten trend na targach motoryzacyjnych, których był uczestnikiem. Zachęcona jego sugestią, jeszcze tego samego dnia zaczęłam szukać w internecie odpowiedniej firmy, u której mogłabym zamówić cukierki z logo dla firmy. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że bardzo wiele cukierni oraz sklepów z gadżetami świadczy dziś właśnie tego typu usługi. Moją uwagę szczególnie zwróciła oferta pewnej dużej cukierni, która dawała możliwość znakowania graficznego zarówno samych cukierków, jak i opakowań, w które były one pakowane. Z racji tego, że prowadzę swoją kwiaciarnię i kocham kwiaty, zależało mi na tym by zamówiony przeze mnie produkt nawiązywał swym wyglądem właśnie do ukochanych przeze mnie roślin. Bardzo ucieszyłam się więc kiedy udało mi się znaleźć kolorowe lizaki w kształcie kwiatów, które można było dowolnie barwić i znakować. W pierwszej kolejności zdecydowałam się więc właśnie na nich umieścić logo mojej kwiaciarni. Dodatkowo postanowiłam również zamówić krówki, które można było znakować potrójnie. Na samej powierzchni cukierka umieściłam małego kwiatka, na zewnętrznej stronie opakowania, w który zawijany był karmelek umieściłam swoje logo, a na wewnętrznej części papierka zdecydowałam się umieścić krótkie ciekawostki dotyczące kwiatów. 

Zamówione przeze mnie łakocie okazały się prawdziwym hitem na targach oraz konkursach. Uczestnicy bardzo chętnie częstowali się reklamowymi łakociami, które automatycznie zapadały im w pamięć. Warto przy tym dodać, że na zewnętrznej części opakowania umieściłam nie tylko nazwę swojej kwiaciarni, ale również numer kontaktowy. Dzięki temu pierwsze telefoniczne zamówienia na bukiety napłynęły do mnie już pierwszego dnia promocji, inwestycja w zakup łakoci bardzo szybko mi się więc zwróciła.